Urząd Miasta Łodzi

Dla mieszkańców

Rada Miejska w Łodzi

Najnowsze informacje o działalności Rady Miejskiej:

Tomasz Głowacki, radny PiS -  Witold Ancerowicz, UMŁ

Rady osiedli powinny mieć swoje biuro

Halszka Karolewska / Biuro Rady Miejskiej

Tomasz Głowacki, przewodniczący Komisji Jednostek Pomocniczych Miasta, radny z Klubu Radnych Prawa i Sprawiedliwości, na konferencji prasowej poruszył kwestię współpracy Urzędu Miasta Łodzi z radami... więcej

Park na Janowie będzie chroniony

Halszka Karolewska / Biuro Rady Miejskiej

Kolejny etap ochrony łódzkich terenów zielonych przed zabudową. Jutro na sesji Rady Miejskiej będzie głosowany projekt uchwały dotyczący miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części... więcej

Odznaki „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” trafiły do dwudziestu trzech osób i jednej fundacji. -  fot. Radosław Żydowicz / UMŁ

Odznaki "Za Zasługi dla Miasta Łodzi" trafiły do nieprzeciętnych łodzian

Halszka Karolewska / Biuro Rady Miejskiej

- Spotykamy się w Dużej Sali Obrad Rady Miejskiej w Łodzi, by uhonorować ludzi nieprzeciętnych – nad podziw zaangażowanych i o wielkich sercach – ambasadorów naszego miasta – mówił przewodniczący Rady... więcej


Praca Rady Miejskiej w Łodzi:

Skontaktuj się z nami

Biuro Rady Miejskiej

Piotrkowska 106, Łódź

tel.: +48 (42) 638-41-36

fax: +48 (42) 638-44-07

e-mail: brm@uml.lodz.pl, rada.miejska@uml.lodz.pl

 

Godziny pracy:

Poniedziałek, Środa - Piątek od 8.00 do 16.00
Wtorek od 9.00 do 17.00

 

Zadania:

  1. współdziałanie ze środkami masowego przekazu w zakresie informowania o pracach rady;
  2. obsługa organizacyjno-techniczna rady oraz jej komisji;
  3. prowadzenie rejestrów protokołów, uchwał rady, interpelacji i wniosków oraz zapytań radnych;
  4. zapewnianie niezbędnej pomocy radnym w sprawowaniu przez nich mandatu;
  5. prowadzenie spraw Młodzieżowej Rady Miejskiej w Łodzi;
  6. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem Honorowego Obywatelstwa Miasta Łodzi, Odznaki za Zasługi dla Miasta Łodzi oraz przyznawaniem Nagrody Miasta Łodzi.

 

Dyrektor:

Ewa Koronowska, pokój: 136A,Piotrkowska 106, tel.: +48 (42) 638-41-36

Dyrektor przyjmuje interesantów:
w każdy wtorek od godziny 9.00 do 12.00 oraz od godz. 14.00 do 17.00

 

 

Wewnętrzne komórki organizacyjne:

 

Zespół ds. Obsługi Komisji Rady Miejskiej

Piotrkowska 104, Łódź

koordynator: inspektor Marek Wasielewski
pokój: 140F
tel.: +48 (42) 638-41-10

 

Zespół ds. Obsługi Sesji Rady Miejskiej

Piotrkowska 106, Łódź

główny specjalista Małgorzata Matejko
pokój: 140A
tel.: +48 (42) 638-41-21
fax: +48 (42) 638-40-69

 

Samodzielne Stanowisko ds. Administracyjno-Organizacyjnych

Piotrkowska 106, Łódź

inspektor Monika Ograbek-Kiełpińska
pokój: 136A
tel.: +48 (42) 638-41-36
fax: +48 (42) 638-44-07

podinspektor Anetta Biesiadowska
pokój: 139A
tel.: +48 (42) 638-41-96
fax: +48 (42) 638-44-95

 

Samodzielne Stanowisko ds. Ekonomicznych i Obsługi Elektronicznej

Piotrkowska 104, Łódź

inspektor Krystyna Kościółek
pokój: 102B
tel.: +48 (42) 638-42-21

inspektor Monika Olejniczak
pokój: 104D
tel.: +48 (42) 638-42-31

 

Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Sekretariatu Przewodniczącego Rady Miejskiej

Piotrkowska 106, Łódź

inspektor Joanna Główczyńska
pokój: 133A
tel.: +48 (42) 638-41-33
fax: +48 (42) 638-41-92

inspektor Aneta Rabenda
pokój: 133A
tel.: +48 (42) 638-44-81
fax: +48 (42) 638-41-92

 

Zespół ds. Komunikacji

Piotrkowska 104, Łódź

główny specjalista Halszka Karolewska
pokój: 109
tel.: +48 (42) 638-41-06

Znajdź nas na:

Kalendarz
Kontakt