Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. rozwoju relacji z klientami

mBank S.A.

Łódź

Aplikuj

Wymagania







Główne zdania:



  • wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych

  • budowanie długoterminowych relacji z klientami

  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii

  • realizacja indywidualnych oraz zespołowych zadań sprzedażowych


Oczekiwania:



  • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta

  • umiejętności identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji

  • umiejętność realizacji wyznaczonych celów, szybkość działania

  • dobra organizacja czasu pracy, determinacja i samodyscyplina

  • wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy pod presją czasu i wyników

  • otwartość na pracę zespołową

  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów


Oferujemy:



  • możliwość pracy w dynamicznym środowisku biznesowym oraz rozwoju zawodowego w najbardziej innowacyjnej instytucji finansowej w Polsce

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15.01.2017

Branża / kategoria:
Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt