Miejski Rzecznik Konsumentów w Łodzi podejmuje interwencje i udziela porad wyłącznie konsumentom będącym mieszkańcami Łodzi. Mieszkańcy innych powiatów (miast na prawach powiatu) mogą skorzystać z pomocy rzecznika we właściwym Starostwie Powiatowym (Urzędzie Miasta).


Nadchodzące wydarzenia

Seniorze, dbaj o bezpieczeństwo w sieci | 29.02.2024

Miejski Rzecznik Konsumentów w Łodzi oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej zapraszają na spotkanie bezpłatne spotkanie

29.02.2024 r. godz. 15.00.

Miejsce spotkania: Urząd Miasta Łodzi, Duża Sala Obrad. 

Jak sprawdzić z kim masz do czynienia w internecie?

Jak bezpiecznie kupować w internecie? 

Jak chronić siebie i swoje pieniądze?

Na co zwracać uwagę przekazując swoje dane i czy aby na pewno należy je przekazywać?

PRZYJDŹ! PRZYPROWADŹ SĄSIADA I SĄSIADKĘ!

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi

ŁÓDŹ, UL. PIOTRKOWSKA 113 (prawa oficyna)

PORADY TELEFONICZNE

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich telefonicznie.

Z prośbami o porady prosimy dzwonić w godzinach 8 - 16. Dyżurujemy w dniach:
 

PONIEDZIAŁEK tel. 42 638 46 57
ŚRODA tel. 42 638 54 45
PIĄTEK tel. 42 638 46 58

Sekretariat tel. 42 638 46 56


Kontakt