Od 1 stycznia 2022 r. zmienią się numery kont bankowych Urzędu Miasta Łodzi. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami w zakładce Wnoszenie opłat.
Dla Państwa wygody większość spraw, można załatwić w Zarządzie Dróg i Transportu drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy ePUAP lub przesyłając pisma i wnioski na adres zdit@zdit.uml.lodz.pl
Skrzynka ePuap Zarządu Dróg i Transportu:
/39uj2iyk9g/SkrytkaESP
W przypadku wniosków:
- o zajęcie pasa drogowego
- o uzgodnienie lokalizacji / przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, w pasie drogowym drogi publicznej/ na terenie drogi wewnętrznej
- o wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi publicznej/terenie drogi wewnętrznej obiektu budowlanego, reklamy lub elementu obiektu budowlanego
- o wydanie zezwolenia na lokalizację lub przebudowę zjazdu z drogi publicznej lub dojazdu z drogi wewnętrznej.
należy składać wnioski za pośrednictwem platformy ePUAP, listownie na adres Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 173, 90-447 Łódź lub osobiście w kancelarii Centrum Usług Wspólnych obsługującej Zarząd Dróg i Transportu. W tych przypadkach nie ma możliwości przesłania wniosków mailowo.
Od dnia 1 marca 2022 r. Kancelaria Centrum Usług Wspólnych znajdująca się przy ul. Piotrkowskiej 171/173 (wejście od al. Kościuszki), obsługująca Zarząd Dróg i Transportu, jest otwarta w godzinach: poniedziałek, środa-piątek: 9:00-15:00, wtorek: 9:00-17:00. Dokumenty i wnioski kierowane do ZDiT można również składać do dnia 31 marca 2022 r. w szafkach ustawionych na parterze budynku przy ul. Piotrkowskiej 173, obok stanowiska informacyjnego ochrony (II wejście).
Natomiast wydawanie biletów specjalnych możliwe jest wyłącznie w punkcie MPK-Łódź przy ul. Tramwajowej 6 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 18:00.
Baza Wiedzy Zarządu Dróg i Transportu na stronie Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
Informacje o sposobie załatwienia poszczególnych spraw znajdzie Państwo na stronie: https://uml.lodz.pl/komunikacja-i-transport/zalatw-sprawe/
Informacje o wszystkich sprawach podejmowanych zdalnie przez Urząd Miasta Łodzi dostępne są na stronie: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/zalatw-sprawe-urzedowa/formularze-elektroniczne/
Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 173
90-447 Łódź
NIP: 725-18-59-255
REGON: 473170052
Dyrektor Zarządu Dróg i Transportu - Grzegorz Misiorny
Zastępca Dyrektora ds. Uzgodnień - Marcin Woźniak
Zastępca Dyrektora ds. Eksploatacji - Sławomir Niżnikowski
Zastępca Dyrektora ds. Transportu - Maciej Sobieraj
Zastępca Dyrektora ds. Inżynierii Ruchu - Tomasz Grzegorczyk
Statut Zarządu Dróg i Transportu
Regulamin Zarządu Dróg i Transportu
Zmiana regulaminu Zarządu Dróg i Transportu ze zmianami z dnia 22 czerwca 2021 roku
Zmiana regulaminu Zarządu Dróg i Transportu ze zmianami z dnia 8 września 2021 roku
Zmiana regulaminu Zarządu Dróg i Transportu ze zmianami z dnia 25 lutego 2022 roku