Sładanie wniosków o interwencje

Wnioski o podjęcie przez Rzecznika Konsumentów interwencji u przedsiębiorcy przyjmowane są wyłącznie na piśmie.
Wzór wniosku jest do pobrania w sekcji "Dokumenty do pobrania", znajdującej się poniżej.

Wnioski te należy kierować do Biura Rzecznika:

  • składając w punktach kancelaryjnych UMŁ zlokalizowanych przy:
    • ul. Piotrkowskiej 104,
    • ul. Piotrkowskiej 110,
    • al. Politechniki 32,
    • al. Piłsudskiego 100,
    • ul. Krzemienieckiej 2b,
    • ul. Zachodniej 47.
  • drogą pocztową na adres Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi,
  • poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (wymagane jest posiadanie profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego ePUAP).
    ESP: Elektroniczna Skrzynka Podawcza UMŁ (Do złożenia wniosku konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami, możliwy do doręczenia z wykorzystaniem platformy ePUAP, to 5 megabajtów). Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej UMŁ na platformie ePUAP: /s551nj3qkq/SkrytkaESP
    +48 (42) 638 44 44 - informacja nt. złożenia wniosku poprzez platformę ePUAP.

Rzecznik może uzależnić rozpatrzenie wniosku od uzupełnienia przez konsumenta wniosku o konieczne dokumenty albo od przeprowadzenia z konsumentem osobistej rozmowy.

Wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, w kolejności wpływu.

DOKUMENTY DO POBRANIA

Uprzejmie informujemy, że Miejski Rzecznik Konsumentów w Łodzi nie rozpatruje wniosków oraz zapytań przesyłanych e-mailem na adres e-mail mrk@uml.lodz.pl

Pomoc prawną konsumentom za pośrednictwem Internetu świadczy KONSUMENCKIE CENTRUM E-PORAD. W celu uzyskania pomocy należy wysyłać wiadomości na adres e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.

Można skorzystać także z portalu https://centrumkonsumenckie.pl/  który automatycznie generuje poradę prawną. Pomoc prawna jest bezpłatna.

Kontakt