Dostępność
Jeśli przy załatwianiu sprawy urzędowej w Urzędzie Miasta Łodzi napotkałeś jakąkolwiek barierę; architektoniczną, cyfrową lub informacyjno-komunikacyjną, możesz to zgłosić do koordynatora dostępności podając
- swoje dane personalne: imię, nazwisko i adres,
- wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
- wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą, np.: mail, poczta, telefon
- wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności (jeśli wykaże się interes faktyczny np. niepełnosprawność)
Kontakt do koordynatora dostępności
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, Koordynator dostępności, Zachodnia 47, 91-066
- drogą elektroniczną na adres: ron@uml.lodz.pl