Jak zostać partnerem?

  1. Aby przystąpić do Projektu "Miejska Karta Seniora” trzeba zgłosić specjalnie przygotowaną, lub dostosować już istniejącą ofertę dla seniorów. Oferta może dotyczyć zniżki na usługi/produkty, gratisowych wejść/ usług lub innych promocji.
  2. Zgłoszenia należy wysyłać drogą mailową na adres:  seniorzy@uml.lodz.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia, zostanie wysłany do Państwa formularz, który należy wypełnić również wersji papierowej. Deklarację można pobrać również tutaj: DEKLARACJA
  3. W mailu zawarte muszą być następujące informacje/ treści:
    • szczegóły oferty dla seniorów (w przypadku zniżek prosimy o zestawienie cen usług standardowych oraz po obniżce );
    • adres siedziby, dane kontaktowe oraz krótki opis firmy (branża);
    • logotyp w formacie jpg lub png
  4. Po uzyskaniu akceptacji zgłoszenia wysłanego drogą mailową, wymagane będzie przesłanie lub dostarczenie wypełnionego formularza w formie papierowej  (osobiście lub listownie) do Urzędu Miasta Łodzi, Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych w Departamencie Polityki Społecznej i Zieleni 91-066 Łódź, ul. Zachodnia 47 (punkt informacyjno-kancelaryjny UMŁ). Jeśli Państwa oferta dla Seniorów przewiduje zniżki, prosimy o dołączenie zestawienia cen standardowych z cenami po obniżce, jako załącznik do formularza
  5. Informacje o partnerach Programu Miejska Karta Seniora zamieszczane są na stronie uml.lodz.pl/seniorzy, profilu FB Seniorzy w Łodzi oraz wersji drukowanej oferty wręczanej seniorom w 7 punktach wydawania Kart Seniora
Kontakt