Артыкул

Nowe rowery i nowe standardy Łódzkiego Roweru Publicznego

Nextbike we współpracy z Urzędem Miasta Łodzi wprowadza poprawki do systemu i udogodnienia dla użytkowników Łódzkiego Roweru Publicznego. Poprawa standardu dotyczy też rowerów.

fot. Sebastian Glapiński / UMŁ
Do końca lipca wszystkie rowery ŁRP przejdą serwis
  • Trwa ponowny przegląd wszystkich rowerów.Obecnie 90 proc. przeszło serwis, czyli m.in. wymieniono im światła, wyregulowano hamulców. Pozostałe rowery przejdą serwis do końca lipca.
  • Trwa także wymiana adapterów na zabudowane, które w przypadku wyrwania roweru ze stojaka uszkodzą widelec i na takim rowerze nie będzie można jeździć. Prace te mają być wykonane do końca lipca.
  • 18 lipca w stacjach Łódzkiego Roweru Publicznego powinna pojawić się kolejna partia nowych rowerów.
  • Wprowadzona została też druga firma ochroniarska, która odbiera porzucone rowery w przeciągu ok. 2 godzin od zgłoszenia.
  • Wprowadzono podziękowanie za zgłoszenie porzuconego roweru w formie doładowania konta o 5 zł.
  • Wgrano nowe oprogramowanie terminali, które likwiduje błąd, w wyniku którego zdarzały się nieprawidłowości przy wpinaniu i wypinaniu rowerów ze stojaków.

  • Wprowadzono zmiany w procedurach serwisowych, m.in. ekipa serwisowa musi teraz testowo wypiąć każdy rower na przeglądanej stacji.
  • Wprowadzona została kontrola rowerów, które przez 2 dni nie były wypożyczone. Do tej pory w 90 proc. przypadków były to rowery uszkodzone.
  • Uruchomiono osobną, "szybką linię" w ramach infolinii dla zgłaszających porzucone rowery.
  • Wprowadzono komunikat "rower w trybie serwisowym" w przypadku rowerów zgłoszonych jako uszkodzone.
  • Wprowadzono też zmiany w aplikacji. Teraz nie można zwracać rowerów przez aplikację, gdy są więcej niż dwa wolne stojaki na stacji.
  • Odbędzie się też zewnętrzny audyt systemu.

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ

Kontakt