Jak złożyć wniosek o potwierdzenie danych lokalu

Jak złożyć i pobrać wniosek o potwierdzenie danych lokalu?

Jeśli wynajmujesz lokal od Zarządu Lokali Miejskich, możesz wykorzystać Potwierdzenie danych lokalu do złożenia wniosku o dodatek mieszkaniowy.

  1. Złóż wniosek o potwierdzenie danych lokalu kierowany do Zarządu Lokali Miejskich na podstronie: https://wsparcie.uml.lodz.pl/content/konto-mieszkanca/formularze/potwierdzenie-danych-lokalu.
  2. Wypełnij wymagane dane. Podpisz wniosek. Wniosek zostanie automatycznie przesłany do Zarządu Lokali Miejskich.
  3. Przesłane dane zostaną zweryfikowane i uzupełnione przez Zarząd Lokali Miejskich (ZLM).
  4. ZLM prześle odpowiedź na wniosek Twoją indywidualną skrzynkę EPUAP (wskazaną przez Ciebie w Koncie Mieszkańca na Portalu Wsparcie Społeczne lub na domyślną skrzynkę EPUAP).
  5. Przejdź na stronę https://epuap.gov.pl i zaloguj się:

  6. Po zalogowaniu przejdź do swojej prywatnej skrzynki EPUAP:

  7. Przejdź do wiadomości z Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi, podpisz Urzędowe Potwierdzenie Dostarczenia (UPS).
  8. Odbierz pismo – Potwierdzenie danych lokalu.

  9. Pobierz pismo dysk w formie załącznika w formacie xml:

  10. Dołącz plik Potwierdzenia danych lokalu do wniosku o dodatek mieszkaniowy.
Kontakt