Wejść na K2 i nie spaść czyli komunikacja w kulturze

Nie każde K2 jest trudne do zdobycia - przekonują uczestnicy szkolenia z komunikacji dla pracowników miejskich instytucji kultury.

4 zdjęcia
ZOBACZ
ZDJĘCIA (4)

Jak budować efektywną strategię komunikacji w instytucjach kultury? Jak  wdrażać najskuteczniejsze modele komunikacji w instytucjach i przedsięwzięciach kulturalnych? Jakie są możliwości nowych mediów? Jakie narzędzia mają do dyspozycji specjaliści ds. komunikacji? Jakie trendy dominują obecnie w profesjonalnej komunikacji?

Na te i mnóstwo innych pytań, które rodzą się w  pracy każdego PR-owca i kreatora wizerunku w sferze kultury, odpowiedź poznali uczestnicy pierwszego szkolenia  z cyklu ,,K 2: KULTURA. KOMUNIKACJA".

W sfinansowanych przez Wydział Kultury warsztatach wzięli udział przedstawiciele miejskich instytucji kultury: bibliotek, teatrów, domów kultury i muzeów. Szkolenie przeprowadzili doświadczeni trenerzy: Katarzyna Szustow, Maja Duczyńska oraz Piotr Jędrzejowski z firmy doradczej Szustow.

Na kolejne zapraszamy jesienią.

Salę na szkolenie udostępniła Fabryka Sztuki. Dziękujemy.

Polecane aktualności

10. rocznica kanonizacji Papieża-Polaka

Patryk Wacławiak / BAM

W 10. rocznicę kanonizacji Świętego Jana Pawła II – pamiętamy o Honorowym Obywatelu Miasta Łodzi.… więcej

Pamiętamy i będziemy pamiętać! 84. rocznica Zbrodni Katyńskiej

Tomasz Walczak / BRP

„Piąta rano. Od świtu dzień zaczął się szczególnie. Wyjazd karetką więzienną w celkach (straszne!).… więcej

Rusza akcja "5 dla Ziemi"

MM / KS

Organizatorami tej charytatywnej inicjatywy z okazji zbliżającego się Dnia Ziemi (22 kwietnia) są… więcej

Kwiaty na imieniny Marszałka. Łodzianie złożyli hołd Józefowi Piłsudskiemu

Tomasz Walczak / BRP

Dochowując corocznej imieninowej tradycji członkowie Społecznego Komitetu Pamięci Józefa… więcej

Łódź na konferencji inaugurującej projekt „Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju”

MM / KS

Wydarzenie zostało zorganizowane pod egidą Ministerstwa Klimatu i Środowiska. więcej

Kontakt