Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Administrator z j. holenderskim

Grafton Recruitment

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Dla naszego klienta - globalnej firmy wyspecjalizowanej w usługach transportowo-logistycznych, która w Łodzi posiada centrum SSC - poszukujemy kandydatów ze znajomością języka szwedzkiego na stanowisko Administratora z językiem holenderskim.

Lokalizacja: centrum Łodzi

Główne obowiązki:
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami na terenie Polski i Europy,
  • Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne w języku holenderskim,
  • Wsparcie klienta w obszarze Księgowości,
  • Prowadzenie dokumentacji.

Wymagania

  • Język holenderski - dobra znajomość (min.B1);
  • Język angielski - bardzo dobra znajomość (min. B2);
  • Komunikatywność;
  • Sumienność i dokładność.

Oferujemy

  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:15,
  • Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
  • Karta Multisport,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie na życie.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04.08.2017

Branża / kategoria:
Księgowość / Audyt / Podatki, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt