Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. księgowości i sprawozdawczości

BUSINESS SUPPORT SOLUTION SA

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:


  • Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości przepisami podatkowymi oraz standardami obowiązującymi w BSS SA

  • Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości

  • Nadzór i/lub sporządzanie deklaracji CIT, VAT oraz nad prawidłowością rozliczeń podatkowych

  • Bieżącą współpracę z Zarządami Spółek  w zakresie obsługi finansowo–księgowej

  • Uczestniczenie w systemie kontroli wewnętrznej Spółki oraz obsługa kontroli realizowanych przez organy kontrolne

  • i audytorów

  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi - banki, US, GUS itd.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:


  • Wyższego wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse, rachunkowość)

  • Minimum 3-4 letniego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym/SSC na podobnym stanowisku

  • Doświadczenia i wiedzy w zakresie sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC

  • Doświadczenia w zakresie  sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, Doświadczenia w dekretacji, księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów,  środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek)

  • Praktycznej znajomości ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości , a także KSH w wymaganym zakresie

  • Dobrej znajomości  obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz znajomości systemów finansowo-księgowych (mile widziane doświadczenie w pracy na systemie klasy ERP)

  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej

  • Rzetelności, skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności

  • Wysokich umiejętności interpersonalnych


 Dodatkowym atutem będą:


  • Język angielski

  • Doświadczenie w transferze procesów do struktur BPO/ SSC

  • Znajomość MSSF / MSR

Oferujemy

Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie  w stale rozwijającej się firmie

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia

  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy

  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Pakiet PULS - prywatna opieka medyczna

  • Możliwość ubezpieczenia grupowego

  • Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)

  • PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia

  • Świadczenia okolicznościowe z ZFŚS

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27.07.2017

Branża / kategoria:
Finanse / Bankowość, Księgowość / Audyt / Podatki

Kontakt