Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Referent ds. windykacji telefonicznej

mBank S.A.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Jeżeli potrafisz spojrzeć na rzeczywistość oczami klienta, rozumiesz jego postawy i działania, Twoim mottem jest chęć niesienia pomocy. Jesteś empatyczny, a jednocześnie potrafisz być stanowczy i konsekwentnie dążysz do celu, to ta oferta jest dla Ciebie!:)


 


Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy?:)



  • work life balance – pracujemy w wymiarze 0,75 etatu:

    • wyobraź sobie, że kończysz pracę o 14:00 i całe popołudnie jeszcze przed Tobą… J

    • a raz na jakiś czas możesz pozałatwiać od rana wszystkie sprawy urzędowe, bez konieczności brania urlopu, bo pracujesz na drugą zmianę…



  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo z możliwością jej przedłużenia;

  • świetne możliwości rozwoju zawodowego, w tym:

    • atrakcyjny onboarding, który pozwoli Ci poznać codzienność różnych jednostek w mBanku,

    • atrakcyjne szkolenia rozwijające umiejętności negocjacyjne i nie tylko,

    • możliwość wzięcia udziału w działaniach rozwojowych takich jak Action Learning (praca w grupie) czy Mentoring (praca indywidualna z trenerem),

    • możliwość wzięcia udziału w programie praktyk wewnętrznych mBanku (oddelegowanie do wymarzonej jednostki mBanku na jakiś czas, z możliwością pozostania w niej).



  • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym:

    • kartę MultiSport,

    • opiekę medyczną w grupie LUXMED, atrakcyjne ubezpieczenia pracownicze w firmie AXA,

    • dofinansowanie do okularów, świąt, wakacji

    • dla pasjonatów literatury dostęp do aplikacji Legimi,

    • dostęp do szerokiej gamy kursów na platformie Linkedin Learning,

    • możliwość przynależności do Klubu mBanku, gdzie w grupie znajomych o podobnych zainteresowaniach możesz realizować swoje pasje,

    • możliwość skorzystania ze strefy MyBenefit, gdzie możesz wybrać dla siebie i Twoich bliskich wiele ciekawych możliwości spędzenia wolnego czasu.



Wymagania

Jakie czekają na Ciebie wyzwania?



  • prowadzenie negocjacji telefonicznych z klientami;

  • analizowanie informacji o klientach zalegających z wpłatą, a w szczególności:

    • ustalanie warunków i monitorowanie terminowości spłat zaległych płatności,

    • wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,

    • motywowanie klientów do zapłaty;



  • realizowanie targetów w zakresie wyznaczonych wskaźników windykacyjnych;

  • wsparcie rozwoju procesów i aplikacji;

  • udział w projektach rozwijających Wydział Windykacji Polubownej mBanku;

  • odkrycie własnego stylu negocjacyjnego, bazującego na Twoim potencjale i indywidualnych predyspozycjach – rób to co lubisz, a będziesz w tym najlepszy.


Czego potrzebujesz, aby zacząć?



  • mile widziane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, bankowym, prawniczym, psychologicznym,

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w windykacji/call center,

  • dobra znajomość Pakietu MS Office (w szczególności Outlook, Excel, Word),

  • mile widziana znajomość języka angielskiego,

  • umiejętność współpracy w grupie oraz pracy pod presją czasu,

  • umiejętność analitycznego myślenia, otwartość oraz komunikatywność,

  • umiejętność organizacji własnej pracy.

Oferujemy

Od nas dostaniesz:


  • Kartę sportową

  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy

  • Elastyczny czas pracy

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning

  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10.03.2019

Branża / kategoria:
Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt