Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska


  • Wdrażanie strategii marketingowej firmy,

  • Udział w opracowywaniu i wdrażaniu kampanii/projektów marketingowych,

  • Prowadzenie projektów w social media i internecie,

  • Współpraca z działem graficznym,

  • Koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych,

  • Poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych,

  • Monitoring i analiza rynku, otoczenia konkurencyjnego,

  • Współpraca z mediami

Wymagania


  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z marketingiem,

  • Wykształcenie wyższe,

  • Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu kreatywnych strategii w mediach społecznościowych i prowadzenia fanpage’ów poświęconych marce,

  • Umiejętność pisania i redagowania tekstów o charakterze marketingowym i PR

  • Przygotowanie materiałów wizerunkowych i informacyjnych,

  • Dobrej znajomości Pakiet MS Office

  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz kreatywność

  • Komunikatywność i łatwość współpracy w zespole

  • Odpowiedzialność i umiejętność wydajnej pracy w stresujących sytuacjach

  • Wysoka motywacja i zaangażowanie w powierzone obowiązki

Oferujemy


  • Znajomość języka angielskiego

  • Znajomość narzędzi SEO i SEM

  • Prawo jazdy kategorii B

  • Znajomość zagadnień związanych z e-learningiem

  • Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Pracę w kreatywnym i zgranym zespole,

  • Odpowiednie wsparcie i narzędzia niezbędne do samodzielnej realizacji zadań,

  • Możliwość rozwoju zawodowego i pozyskiwanie nowych kompetencji.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25.02.2017

Branża / kategoria:
Edukacja / Nauka / Szkolenia, Internet / e-commerce, Marketing / Reklama / PR, Media / Sztuka / Rozrywka

Kontakt