Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

IT Support Specialist

Craftware Sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

 


 

Wymagania

Obowiązki:


  • Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT wszystkich użytkowników aplikacji salesforce zgodnie z obowiązującymi procedurami,

  • Koordynacja zgłoszeń, monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym statusie zgłoszenia,

  • Pilnowanie SLA, OLA,

  • Kontakty z lokalnymi oddziałami IT (3 linia wsparcia), grupy zewnętrzne,

  • Zarządzanie kontami i hasłami użytkowników na platformach salesforce,

  • Komunikacja dotycząca awarii, nieprawidłowości lub nowych releasów,

  • Monitorowanie i rozwiązanie problemów w infrastrukturze IT,

  • Rozwiązywanie problemów obejmujących sieć globalną we współpracy z dostawcami usług,

  • Rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia,

  • Tworzenie raportów dotyczących szkoleń użytkowników,

  • Monitorowanie nieaktywnych kont użytkowników,

  • Zarządzanie grupami w Active Directory/tworzenie takich grup.


Wymagania:


  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność posługiwania się językiem w sposób formalny,

  • Znajomość zagadnień ITIL,

  • Zdolność analizowania i efektywnego rozwiązywania problemów,

  • Umiejętność pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonania zadania,

  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, otwartość,

  • Zaangażowanie w ciągły rozwój własnych kompetencji,

  • Proaktywność.


Oferujemy:


  • Pracę w ciekawych, dynamicznych projektach z bliską i szczerą współpracą z klientem,

  • Otwartą ścieżkę kariery i awansu zawodowego wraz z rozwojem firmy,

  • Szkolenia wewnętrzne oraz wsparcie w certyfikacji,

  • Elastyczne godziny pracy,

  • Możliwość pracy zdalnej,

  • Pakiet benefitów.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16.02.2017

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja, Serwis / Technika / Montaż

Kontakt