Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Główny Architekt IT

Orange Polska S.A.

Łódź Ul. Chóralna 2

Aplikuj

Opis stanowiska


  • Projektowanie rozwiązań technicznych z obszaru Contact Center

  • Zapewnienie dostępności systemów Contact Center

  • Realizacja prac wdrożeniowych polegających na instalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania w ramach istniejących i dla nowych systemów Contact Center wewnątrz Grupy Orange i rozwiązań komercyjnych

Wymagania


  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku administratora systemów Contact Center

  • Znasz podstawowe zagadnienia dotyczące transmisji danych głosowych w sieciach IP, TDM (protokoły, urządzenia)

  • Dobrze poruszasz się po systemach operacyjnych Linux, Windows

  • Znasz rozwiązania Genesys PureCloud, PureConnect – dodatkowy atut

  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej oraz kontakt z działami wsparcia dostawców

Oferujemy


  • Prywatną opiekę medyczną

  • Kartę sportową bez limitów

  • Pracowniczy program emerytalny

  • Przestrzeń do inicjatywy

  • Pracę z inspirującymi i ciekawymi ludźmi

  • Realne wyzwania na co dzień

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20.03.2019

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja, Informatyka / Programowanie, Telekomunikacja

Kontakt