INTERFERIE Medical SPA Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy poszukuje Kandydatów
na stanowisko:
Kierownika Gastronomii
Hotelu INTERFERIE Medical SPA w Świnoujściu
Zakres obowiązków:
Planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad wszystkimi działaniami w obszarze gastronomii (obsługa gości, zarządzanie personelem, administracja).
Odpowiedzialność za realizację zadań sprzedażowych.
Utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.
Współpraca przy przeprowadzaniu rekrutacji i selekcji nowych pracowników.
Monitorowanie pracy personelu, w celu zapewnienia efektywności działania zgodnie z przyjętą w hotelu polityką i procedurami.
Współpracowanie i porozumiewanie się z pozostałymi służbami Hotelu w celu zapewnienia spójności działań.
Kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi gości.
Nadzorowanie stanu i jakość urządzeń, wyposażenia, materiałów (produktów), współpracowanie z dostawcami.
Odpowiadanie na pytania dotyczące świadczonych usług, przyjmowanie i reagowanie na skargi i uwagi gości.
Zapewnienie wykonywania zadań zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny oraz zgodnie i innymi przepisami.
Kontrola jakości i form oraz sposobu serwowania dań.
Kontrola procesu składania zamówień towarów i usług, nadzór nad ich realizacją.
Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników.
Koordynowanie realizacji planów finansowych gastronomii poprzez analizowanie sprzedaży i kontrolę kosztów; kalkulowanie odpowiednich wskaźników i dążenie do osiągnięcia celów ekonomicznych.
Nadzór nad sporządzaniem inwentaryzacji punktów gastronomicznych.
Rozliczenia magazynowe.
Kontrolę czystości i wystroju pomieszczeń w gastronomii.
Wymagania:
Wykształcenia minimum średniego,
Minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku kierowniczym, doświadczenia z zakresu gastronomii.
Wiedzy i doświadczenia z obszaru najlepszych praktyk obsługi klienta.
Znajomości języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami hotelu.
Wiedzy z zakresu organizacji przyjęć, bankietów oraz zarządzania pracą zespołu pracowników.
Praktycznej znajomości zasad rozliczania czasu pracy w gastronomii.
Zorientowania na wyniki i osiąganie zakładanych celów.
Umiejętności kreowania dobrego wizerunku hotelu.
Umiejętności negocjacyjno – zakupowych.
Rozumienia oczekiwań klientów.
Wiedzy i doświadczenia z obszaru procedur pracy w gastronomii HACCP, GMP, GHP.
Wysokich umiejętności interpersonalnych, które umożliwią właściwe i efektywne zarządzanie zespołem pracowników, wysokiej kultury osobistej, nienagannej prezencji.
Umiejętności pracy pod presją czasu oraz dużej samodzielności w podejmowaniu decyzji.
Wysoko rozwiniętych zdolności przywódczych i organizacyjnych.
Orientacji na klienta i determinacji w dążeniu do celu.
Umiejętności organizacji czasu pracy.
Znajomości pakietu MS Office i umiejętności wykorzystywania jego możliwości.
Oferujemy:
umowę o pracę,
pracę w profesjonalnym i dynamicznym zespole,
szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe.
Kandydatów prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014.1182)”.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.