Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. realizacji zamówień i kontaktu z klientami

Grafton Recruitment

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Dla międzynarodowej firmy, w związku z nowym projektem, poszukujemy zainteresowanych kandydatów na stanowisko specjalista ds. realizacji zamówień i kontaktu z klientami

Główne obowiązki:
  • Przetwarzanie zleceń zakupowych (produkty i usługi).
  • Potwierdzanie i wprowadzanie zmian w zamówieniach.
  • Zarządzanie zapytaniami i reklamacjami od klientów.
  • Przygotowywanie raportów.
  • Bliska współpraca z dostawcami i klientami wewnętrznymi firmy.
  • Udział w projektach dotyczących działu order management.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze realizacji zamówień w działach: obsługi klienta, zakupów, logistyki, sprzedaży lub pokrewnych.
  • Dobra znajomość jezyka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2).
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Znajomość programu SAP mile widziana.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie.
  • Udział w ciekawych projektach.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet benefitów.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31.10.2017

Branża / kategoria:
Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt