Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Konsultant ds. Obsługi Premium

T-Mobile Polska S.A.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Na stanowisku Konsultanta ds. Obsługi Premium pomogą Ci:



  • Wykształcenie minimum średnie

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta

  • Bardzo dobra znajomość programów Exel, Power Point

  • Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność w realizacji zadań

  • Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem

Wymagania

U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do:



  • Obsługi połączeń głosowych serwisu Tech Desk

  • Wsparcia dla usług Office 365 oraz Zdalny IT Serwis

  • Obsługi połączeń głosowych (problemy techniczne) usługi Internet Domowy

  • Analizy i odpowiedniego adresowania zauważonych problemów technicznych

  • Wsparcia w procesie testów urządzeń oferowanych przez T-mobile Polska


Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.


 

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21.12.2017

Branża / kategoria:
Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt