Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Pracownik w Wydziale Obsługi Klienta

Narodowy Bank Polski

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Do głównych zadań pracowników należeć będzie:



  • kompleksowa obsługa prowadzonych przez NBP rachunków budżetu państwa,

  • rozliczanie operacji gospodarczych związanych z prowadzeniem rachunków budżetu państwa, w tym państwowych jednostek budżetowych i państwowych funduszy celowych,

  • realizacja zastępczej obsługi kasowej na rzecz państwowych jednostek budżetowych i państwowych funduszy celowych,

  • wykonywanie czynności związanych z przebiegiem dnia operacyjnego w systemie księgowym NBP,

  • obsługa zgłoszeń i reklamacji za pośrednictwem usługi KIR S.A.,

  • obsługa zleceń płatniczych.

Wymagania

Wymagania formalne w stosunku do kandydatów:



  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, bankowość, ekonomia.


Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:



  • wiedza z zakresu finansów publicznych z uwzględnieniem bankowej obsługi budżetu państwa,

  • znajomość zasad rachunkowości,

  • biegła obsługa pakietu MS Office,

  • dokładność, odpowiedzialność i terminowość w zakresie powierzonych zadań,

  • umiejętność sprawnego syntetyzowania informacji oraz precyzyjnego i przejrzystego przekazywania ich w formie pisemnej i ustnej,

  • wychodzenie z inicjatywą, poszukiwanie rozwiązań,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • dobra organizacja pracy własnej, zdolność do pracy pod presją czasu,

  • wysoka kultura osobista.


Dodatkowym atutem będzie:



  • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej dobrym,

  • posiadanie prawa jazdy kat. B.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20.03.2019

Branża / kategoria:
Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt