Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Doradca ds. obsługi klienta e-commerce

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Stryków

Aplikuj

Opis stanowiska

Jeżeli:


  • Posiadasz co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku doradcy klienta w sklepie (doświadczenie w branży DIY będzie dodatkowym atutem)

  • Lubisz kontakt z ludźmi i umiesz badać potrzeby klientów

  • Sprawnie obsługujesz komputer

  • Jesteś zainteresowany rozwojem w obszarze e-commerce (sklep internetowy)

  • Potrafisz pracować w dynamicznym środowisku

Wymagania

Będziesz odpowiedzialny za:


  • Udzielanie informacji klientom (przez telefon, e-miał, chat)

  • Przyjmowanie, obsługę i monitorowanie zamówień i reklamacji

  • Reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi

  • Współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta

  • Prowadzenie sprzedaży produktów i usług  

Oferujemy

Oferujemy Ci:


  • Umowę o pracę

  • Posadę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie

  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów

  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania

  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport

  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa

  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15.02.2017

Branża / kategoria:
Budownictwo / Geodezja, Internet / e-commerce, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt