Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Dyrektor Projektu

Iris Telecommunication Poland Sp. z o. o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

 


Zarządzanie pracą zespołów odpowiedzialnych za realizację projektu z obszaru budowy infrastruktury światłowodowej w technologii FTTH (Projekt POPC) oraz zarządzanie podległymi pracownikami i jednostkami organizacyjnymi.


 


Główne obowiązki:


  • Zarządzanie i nadzór nad realizowanymi projektami;

  • Przygotowanie i kontrolowanie harmonogramu, ocen ryzyka, budżetu i planowanych zasobów (ludzkich i sprzętowych) zgodnie z założeniami i umową;

  • Odpowiedzialność za realizację i koordynację wyznaczonych celów podległych zespołów;

  • Koordynacja współpracy między innymi jednostkami i grupami projektowymi wewnątrz firmy i z partnerami zewnętrznymi;

  • Zarządzanie pracą zespołów, ustalanie priorytetów, zarządzanie ryzykiem i zmianami oraz problemami;

  • Współpraca przy tworzeniu i wprowadzaniu nowych projektów biznesowych;

  • Współpraca z innymi działami firmy i Zarządem w celu realizacji wyznaczonych celów;

  • Współpraca z partnerami, klientami i kontrahentami;

  • Zarządzanie ryzykiem i zmianami w projekcie;

  • Zarządzanie umową, występowanie o opinie prawne;

  • Rozwiązywanie zaistniałych problemów i podejmowanie decyzji w swoim obszarze działania.

Wymagania

Wymagania:


  • Wykształcenie wyższe w obszarze Telekomunikacji lub pokrewne;

  • 10 lat doświadczenia w zarządzaniu inwestycjami związanymi z budową infrastruktury telekomunikacyjnej (min. 5 lat światłowodowej)

  • 10 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami i programami/projektami;

  • Znajomość branży oraz procesów w telekomunikacji i zarządzaniu;

  • Doświadczenie w zarządzaniu samodzielną jednostką organizacyjną oraz budżetem;

  • Doświadczenie w negocjacjach i współpracą z firmami i partnerami zewnętrznymi;

  • Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny

  • Prawo jazdy kat. B (min. 2 lata);

  • Znajomość metodologii zarządzania projektami np. : PMI, CIP (Contract Implementation processes), Prince2, IPMA lub inne;

  • Znajomość procesów implementacyjnych;

  • Bardzo dobra znajomość MS Office w tym MS Project;

  • Zdolności przywódcze oraz umiejętność mobilizacji zespołów;

  • Elastyczności i otwartość na zmiany;

  • Determinacja i orientacja na cel.

Oferujemy

Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;

  • Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe;

  • Home office 5x w miesiącu;

  • Pracę w zgranym, otwartym i kreatywnym zespole;

  • Realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21.12.2018

Branża / kategoria:
Budownictwo / Geodezja, Inżynieria / Projektowanie, Kadra zarządzająca, Telekomunikacja

Kontakt