Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim

Adecco Poland Sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj

Zadania:

  • Obsługa zleceń End to End, sprawdzanie dostępności, przygotowywanie dostaw, prowadzenie rejestru przesyłek w systenie SAP
  • Zarządzanie roszczeniami klientów
  • Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz innymi departamentami (głównie w zakresie planowania i finansów)
  • Kontakt z klientem (połączenia telefoniczne, e - mail, spotkania)
  • Rozwiązywanie powstałych zaległości wraz z Zespołem Sprzedaży
  • Aktywne wdrażanie ciągłych usprawnień w obsłudze klienta (Kaizen, QIC)
  • Wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywanie raportów oraz danych logistycznych)
  • Sprawowanie nadzoru nad wszystkimi podejmowanymi działaniami w zakresie obowiązującego prawda i reguł panujących w firmie

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (studia licencjackie)
  • Doświadczenie zawodowe - 1 rok
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - C1
  • Znajomość programu SAP - mile widziana
  • Silne zorientowanie na potrzeby klienta, rozwiązywanie bieżących problemów oraz inicjatywa w przejawianych obowiązkach

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, pełną wyzwań i możliwości wewnętrznego rozwoju
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, dofinansowanie do posiłków, ZFSS, ubezpieczenie grupowe w PZU)
Jeśli spełniasz powyższe wymagania, jesteś zorientowany na cel, doskonalenie kompetencji językowych, chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku - APLIKUJ ! 

Numer referencyjny: PS/CS/2017

Informacje dodatkowe

Wymiar etatu:
Pełny etat

Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony

Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia

Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie

Branża / kategoria:
Logistyka

Kontakt