Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. Wsparcia SAP

Recticel Sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Twoja Rola

 


W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce z takich marek jak Sembella czy Schlaraffia), zatrudniając 600 osób. W Łodzi też znajduje się finansowe Shared Service Center Grupy Recticel. Celem dla tej roli w zakładzie Recticel w Łodzi jest zapewnienie wsparcia SAP dla około 100 użytkowników przy wdrażaniu i użytkowaniu systemu SAP, w szczególności modułów logistycznych (SD MM PP WM VC). Osoba na tym stanowisku będzie też częścią zespołu Recticel SAP Competence Group (zarządzanego w centrali firmy w Belgii) pracującego dla 1500 użytkowników końcowych grupy. W przyszłości osoba pracująca na tym stanowisku będzie też wspierała użytkowników SAP w fabryce Recticel w Rumunii (głównie zdalnie).


 

Wymagania

Twoje kompetencje:


  • Wiedza i kompetencje SAP na poziomie super użytkownika.

  • Dokładne zrozumienie procesów biznesowych SAP Logistic (SD MM PP WM VC).

  • Wykształcenie informatyczne lub solidne doświadczenie na poziomie super użytkownika.

  • Dobra znajomość języka angielskiego.

  • Gotowość do aktywnej pracy w środowisku produkcyjnym i pracy w wielodyscyplinarnym zespole.

  • Doświadczenie w pracy w szybkim tempie, z dużą liczbą zadań i z dużą ilością danych (master data).

  • Umiejętności doskonalenia lokalnych procesów biznesowych w SAP w ramach zespołu projektowego.

  • Dobra umiejętność komunikacji i zdolność uczenia użytkowników końcowych.

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

Twoje zadania:


  • Pomoc dla użytkowników końcowych SAP w zakładzie w przypadku incydentów.

  • Szkolenie nowych użytkowników systemu SAP.

  • Zarządzanie zmianami i zarządzanie zdarzeniami; tworzenie ticketów i zarządzanie otwartymi ticketami SAP, dokonując dokładnego przeglądu.

  • Raportowanie z różnych punktów widzenia, komunikacja dotycząca statusu, priorytetyzacji i czasu realizacji wszystkich ticketów.

  • Proaktywne wykrywanie i korygowanie nieefektywnych procesów biznesowych, nieprawidłowych danych podstawowych (master data), zadań nie wykonywanych przez użytkowników

  • Utrzymanie interfejsu; monitorowanie interfejsu, sprawdzanie listy błędów.

  • Obsługa helpdesku zgłoszeń SAP od użytkowników końcowych, udzielanie odpowiedzi na pytania, szukanie rozwiązań dla ich problemów.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06.03.2019

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja

Kontakt