Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim ul. Jagiellońska 11 97 - 300 Piotrków Trybunalski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Prowadzenie rachunkowości jednostki , • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi , • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych ,
• Sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej , • Sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki , • Współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli wewnętrznej nad wykorzystaniem środków budżetowych
• Współpraca z jednostkami organizacyjnymi PSP oraz z organami samorządu terytorialnego, ZUS, US , • Nadzór nad funkcjonowaniem kasy jednostki, rozliczaniem należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, pobranych zaliczek, delegacji, itp.,
• Nadzór nad naliczaniem i sporządzaniem list wynagrodzeń i należności , odprowadzaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, ewidencją i rozliczaniem podatków , • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów,
• Okresowe ustalanie lub sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów , • Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
Warunki pracy
• podejmowanie decyzji w warunkach stresu , • wyjazdy służbowe krajowe , • praca wymagająca dyspozycyjności , • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin , • narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka , • pomieszczenia na II piętrze , • budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych , • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych , • brak windy ,
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Proponowane wynagrodzenie: około 3800 zł. brutto. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko główny księgowy”. Oferty, które nie będą spełniać wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane. Dokumenty można odbierać osobiście w terminie od 24 września do 24 października 2018 roku w Sekcji Kadrowo – Organizacyjnej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim w godz. 900 – 1430. Po tym terminie kopie dokumentów nie odebranych zostaną protokolarnie zniszczone. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie http://www.kmpsp12.straz.lodz.pl/
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie • Wykształcenie: średnie / wyższe zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych Głównym księgowym może być osoba, która spełnia jeden z następujących warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości , b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości , c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów , d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego księgowość
pozostałe wymagania niezbędne:
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
3 - letnie doświadczenie na stanowisku gł. księgowego w jednostkach budżetowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - do pobrania ze strony strazpiotrkow.pl
klauzula informacyjna - do pobrania ze strony strazpiotrkow.pl
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
kserokopie świdectw potwierdzających wykształcenie wyższe oraz świadectw pracy,
Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-06 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu