Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. obsługi klientów sklepu internetowego

MONNARI TRADE S.A.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za odbieranie
zgłoszeń od klientów i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz realizację zamówień internetowych, a w szczególności:



  • profesjonalną obsługę połączeń przychodzących (telefoniczna i mailowa)

  • pomoc Klientom w zakresie zakupów w sklepie internetowym i bieżące rozwiązywanie zgłaszanych spraw

  • wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

  • utrzymywanie i tworzenie nowych trwałych relacji z klientami

  • współpraca pomiędzy działami w firmie

  • prace pomocnicze przy realizacji zamówień

  • współpraca z firmami kurierskimi

  • składanie reklamacji

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:


  • wykształcenia minimum średniego

  • komunikatywności, poprawnej dykcji, głosu o miłym brzmieniu

  • wysokiej kultury osobistej

  • bardzo dobrej znajomość języka polskiego w mowie i piśmie

  • silnej motywacji do pracy

  • gotowości do stałego poszerzania wiedzy i umiejętności szybkiego uczenia się

  • gotowości do pracy w systemie zmianowym (7-15; 10-18 w tym 1 weekend w m-cu)

  • umiejętności pracy w grupie

  • znajomości obsługi komputera

  • dobrej organizacji pracy

  • odporności na stres

  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy

Oferujemy:


  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i/lub pakietu sportowego

  • rabaty pracownicze

  • bardzo dobrze skomunikowane miejsce pracy w centrum Łodzi

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10.09.2020

Branża / kategoria:
Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt