Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Starszy Administrator Systemów Contact Center

Orange Polska S.A.

Łódź Ul. Chóralna 2

Aplikuj

Opis stanowiska


  • Świadczenie usług profesjonalnych w zakresie utrzymania Systemów Contact Center

  • Obsługa, usuwanie i koordynacja złożonych i skomplikowanych awarii i incydentów w infrastrukturze środowisk Contact Center

  • Optymalizacja i ulepszanie istniejącej infrastruktury systemów IT, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań

  • Realizacja niestandardowych i skomplikowanych prac wdrożeniowych w obszarze systemów Contact Center

  • Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych metod administracji i zarządzania infrastrukturą

Wymagania


  • Posiadasz minimum rok doświadczenia na stanowisku administratora systemów Contact Center lub telefonii SIP

  • Masz wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych ze szczególnym naciskiem na SIP

  • Potrafisz umiejętnie konfigurować w środowisku Windows, Linux

  • Masz podstawową znajomość baz danych(pisanie zapytań SQL), sieci, skryptów

  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym nabywanie wiedzy, komunikację z TAC producentów

  • Dbasz o szczegóły realizowanych zadań

Oferujemy


  • Prywatną opiekę medyczną

  • Przestrzeń do inicjatywy

  • Kartę sportową bez limitów

  • Pracę z inspirującymi i ciekawymi ludźmi

  • Pracowniczy program emerytalny

  • Realne wyzwania na co dzień

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05.06.2019

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja, Telekomunikacja

Kontakt