Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. realizacji zamówień i kontaktu z klientami

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj
OBOWIAZKI
Dla międzynarodowej firmy, w związku z nowym projektem, poszukujemy zainteresowanych kandydatów na stanowisko specjalista ds. realizacji zamówień i kontaktu z klientami

Główne obowiązki:
  • Przetwarzanie zleceń zakupowych (produkty i usługi).
  • Potwierdzanie i wprowadzanie zmian w zamówieniach.
  • Zarządzanie zapytaniami i reklamacjami od klientów.
  • Przygotowywanie raportów.
  • Bliska współpraca z dostawcami i klientami wewnętrznymi firmy.
  • Udział w projektach dotyczących działu order management.


WYMAGANIA
  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze realizacji zamówień w działach: obsługi klienta, zakupów, logistyki, sprzedaży lub pokrewnych.
  • Bardzo dobra znajomość jezyka angielskiego w mowie i piśmie (poziom minimum B2).
  • Znajomość programu SAP.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Dyspozycyjność do odbycia około 3 tygodniowego wyjazdu do Wielkiej Brytanii (szkolenie oraz migracja danych).

KORZYŚCI
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie.
  • Udział w ciekawych projektach.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet benefitów.



Numer referencyjny: 9-13-42571/IP

Informacje dodatkowe

Wymiar etatu:
Pełny etat

Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony

Min. doświadczenie:
2 lata

Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie

Branża / kategoria:
Księgowość / Audyt

Kontakt