Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

HR Business Partner

mBank S.A.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

 


 


Jeśli chciałbyś rozwijać się oraz



  • pełnić rolę single point of contact dla kadry menedżerskiej Pionu Bankowości Detalicznej w zakresie miękkiego i twardego HR

  • współpracować z menedżerami przy rozwiązywaniu problemów pracowniczych

  • doradzać w zakresie rozwoju pracowników, wynagradzania, prawa pracy i innych kwestii związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi

  • wspierać działania na rzecz budowania zaangażowania pracowników oraz współpracy między jednostkami organizacyjnymi

  • wspierać i doradzać menedżerom w kwestiach związanych z ich rolą menedżerską

  • nadzorować realizację procesu rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej

  • budować oraz realizować plan działań szkoleniowo-rozwojowych we współpracy ze specjalistą ds. rozwoju i szkoleń

  • realizować procesy c&b: podwyżki, premie, nagrody

  • zapewniać sprawną realizację procesów kadrowych (zatrudnianie, przenoszenie) we współpracy ze specjalistą ds. kadrowych

  • inicjować oraz realizować działania HR wspierające realizację strategii biznesowej przy zapewnieniu zgodności z polityką personalną banku

  • planować i monitorować poziom zatrudnienia oraz budżetów HR

  • uczestniczyć w projektowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań HR dla dedykowanego obszaru

Wymagania

Masz to coś?



  • minimum 5-letnie doświadczenie w HR, w tym minimum 3 lata w roli HR Generalisty/HR BP

  • doświadczenie w branży finansowej będzie dodatkowym atutem

  • wiedzę i doświadczenie w zakresie różnych obszarów HR – rekrutacja, szkolenia i rozwój, c&b

  • praktyczną znajomość prawa pracy

  • umiejętność wspierania menedżerów w procesie zmiany organizacyjnej, silną orientację biznesową, prokliencką postawę

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikowania się i wywierania wpływu

  • dobre rozumienie realiów biznesowych

  • dużą samodzielność w działaniu, proaktywność

  • silną orientację na cel i bardzo dobrą organizację pracy – konieczność realizacji wielu działań równolegle

  • pomysłowość, niekonwencjonalne myślenie

  • znajomość języka angielskiego

  • dobrą znajomość MS Office

  • prawo jazdy będzie mile widziane

Oferujemy

Oferujemy Ci:



  • umowę na zastępstwo do połowy 2018 roku z opcją współpracy długoterminowej,

  • możliwości intensywnego rozwoju zawodowego w jednej z najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych,

  • przyjazne warunki pracy w zgranym i otwartym na współpracę zespole.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19.03.2017

Branża / kategoria:
Human Resources / Kadry

Kontakt