Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Export Manager

Mikomax

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska


  • rozwój działalności eksportowej firmy, w tym określanie potencjalnych rynków współpracy, weryfikacja możliwych partnerów do współpracy, ich pozyskiwanie oraz negocjacje warunków współpracy, wraz z przygotowaniem umów handlowych

  • zarządzanie międzynarodową siecią sprzedaży - współpraca strategiczna z partnerami, w szczególności w zakresie pozycji na rynku, działań marketingowych i projektów handlowych

  • przygotowanie ofert dla kontrahentów zagranicznych, również przy współpracy z projektantem wnętrz oraz produkt manager.

  • sporządzanie planów sprzedaży i analiza kosztów działalności eksportowej

  • obserwacja i analiza trendów w sposobach pracy oraz oferty konkurencyjnej na podległych rynkach.

  • prowadzenie szkoleń oraz prezentacji sprzedażowo – marketingowych dla partnerów lub klientów końcowych.

Wymagania


  • kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w sprzedaży na rynkach zagranicznych

  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego i jednego spośród: francuski, niemiecki, rosyjski (w mowie i piśmie)

  • znajomość zasad obsługi klienta i prowadzenia korespondencji handlowej, negocjacji handlowych oraz sporządzania ofert handlowych• komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom

  • znajomość kodeksu handlowego oraz międzynarodowych przepisów i konwencji dot. obrotu towarami, przepisów celnych

  • umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji biznesowych

  • znajomość branży meblarskiej

Oferujemy


  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z 25 letnim międzynarodowym

  • doświadczeniem (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8)

  • pracę w innowacyjnej firmie oraz wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up: https://www.youtube.com/watch?v=fEcZUAGmWMk)

  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów

  • wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników

  • samodzielność w realizacji zadań

  • możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzanie wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach i realizowanych projektach

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19.02.2017

Branża / kategoria:
Kadra zarządzająca, Logistyka / Dystrybucja, Transport / Spedycja, Zakupy

Kontakt