Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. obsługi klientów internetowych

MONNARI TRADE S.A.

Łódź

Aplikuj

Wymagania

 


 


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za odbieranie zgłoszeń od klientów i rozwiązywanie zgłaszanych problemów.


 


Zadania:



  • profesjonalna obsługa połączeń przychodzących (telefoniczna i mailowa)

  • pomoc Klientom w zakresie korzystania ze sklepu internetowego i rozwiązywanie zgłaszanych problemów

  • wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

  • utrzymywanie i tworzenie nowych trwałych relacji z klientami


Od Kandydatów oczekujemy:



  • wykształcenia minimum średniego

  • komunikatywności

  • bardzo dobrej znajomość języka polskiego w mowie i piśmie

  • miłego głosu i poprawnej dykcji

  • silnej motywacji do pracy

  • gotowości do stałego poszerzania wiedzy i umiejętności szybkiego uczenia się

  • gotowości do pracy w systemie zmianowym (7-15; 10-18)

  • umiejętności pracy w grupie

  • znajomości obsługi komputera

  • dobrej organizacji pracy

  • odporności na stres

  • wysokiej kultury osobistej

  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku


 

Oferujemy

Oferujemy:



  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • możliwość uzyskania premii

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03.03.2017

Branża / kategoria:
Internet / e-commerce, Logistyka / Dystrybucja, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt