Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. badań marketingowych

mBank S.A.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Dołącz do naszego zespołu! Szukamy osoby, która chce, by nasza organizacja była bliżej klientów:) Nasz wydział -> Centrum Klienta, to miejsce, w którym staramy się poznać naszych klientów. Organizujemy badania marketingowe po to, by dowiedzieć się czego oczekują klienci. Sprawdzamy jak im się podobają rozwiązania, które przygotowuje dla nich mBank i zastanawiamy się jak je udoskonalać, by nas coraz bardziej lubili. Brzmi ciekawie? Nie czekaj, aplikuj!


 


W tej roli dajemy Ci możliwość:



  • opiniowania i przygotowywania kwestionariuszy do badań ilościowych

  • analizy statystycznej danych z badań ilościowych

  • wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji działań w oparciu o wyniki badań marketingowych

  • przygotowywania raportów w PPT z badań marketingowych

  • współpracy z agencjami badawczymi

  • opiniowania i przygotowywania scenariuszy do badań jakościowych

  • koordynacji rekrutacji respondentów do mLabów

Wymagania

Czego potrzebujesz by zacząć?



  • znajomości metod i technik badawczych – wiedzy jaki typ badania zastosować by znaleźć odpowiedź na konkretny problem

  • wiedzy na temat typów pytań zadawanych w badaniach, konstrukcji kwestionariuszy do badań ilościowych oraz scenariuszy do badań jakościowych – mile widziane doświadczenie w ich tworzeniu

  • zdolności organizacyjnych

  • potrafisz logicznie myśleć, syntetyzować dane oraz wyciągać wnioski

  • znajomości MS Office szczególnie power point w celu tworzenia prezentacji

  • dociekliwości i umiejętności zadawania pytań

  • masz wyksztalcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, marketing, psychologia, etnografia (mile widziane specjalizacje związane z badaniami rynku i/lub analizami ilościowymi)


Mile widziane:



  • znajomość IBM SPSS (przygotowanie danych, transformacja zmiennych, statystyki opisowe)

  • doświadczenie w badaniach marketingowych

  • praktyczna znajomość narzędzi badawczych jakościowych i ilościowych, wiedza statystyczna z zakresu analizy danych;


pracowitość i otwarta głowa to Twoje atuty? Zaaplikuj i dołącz do zespołu!


 


od nas dostaniesz:



  • umowę na zastępstwo ok 1,5 roku

  • zgrany zespół chętnie dzielący się wiedzą

Oferujemy


Od nas dostaniesz:


  • Kartę sportową

  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy

  • Elastyczny czas pracy

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning

  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy


Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10.09.2020

Branża / kategoria:
Badania i rozwój, Marketing / Reklama / PR

Kontakt