Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Młodszy specjalista ds. e-marketingu

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska


  • optymalizacja serwisów WWW

  • planowanie działań i strategii SEO

  • kontrola nad pozycjonowaniem stron internetowych

  • analiza rynku, opracowywanie raportów i statystyk

  • redagowanie i umieszczanie tekstów na stronach internetowych

  • obsługą fanpage oraz tworzenie reklam poprzez portal społecznościowy Facebook

  • pomoc w prowadzeniu kampanii reklamowych SEM


 

Wymagania


  • doświadczenie z zakresu optymalizacji SEO/SEM

  • wiedza z zakresu technik/metod SEO

  • umiejętności copywriterskie

  • znajomość podstaw HTML

  • podstawowa wiedza o narzędziach do obsługi płatnych kampanii SEM (AdWords i Facebook Ads)

  • umiejętności analityczne, chęć i nastawienie na rozwój, kreatywność, zaangażowanie


Dodatkowe atuty:



  • dodatkowym atutem będzie udokumentowane doświadczenie w zakresie wymagań.

Oferujemy


  • możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez wsparcie w poszerzaniu kompetencji zawodowych, kontakt z najnowszymi technologiami produkcji stron,

  • motywującą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole oraz możliwość rozwoju osobistego,

  • samodzielność projektową zależną od umiejętności,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dziale IT oraz elastyczny czas pracy.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21.12.2016

Branża / kategoria:
Edukacja / Nauka / Szkolenia, Internet / e-commerce, Marketing / Reklama / PR

Kontakt