Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Pracownik Helpdesk - obsługa infolinii przychodzącej

BUSINESS SUPPORT SOLUTION SA

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

OPIS STANOWISKA:


  • Obsługa infolinii zgłoszeniowej dla klientów - przyjmowanie i elektroniczna rejestracja telefonicznych zgłoszeń od klientów

  • Archiwizacja dokumentów i obsługa korespondencji z klientem

Wymagania

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:


  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów

  • Wysokiej kultury osobistej w komunikacji

  • Znajomości obsługi komputera - mile widziana praktyczna znajomość systemów MS WORD i EXCEL

  • Komunikatywności oraz umiejętności współpracy w dużym i dynamicznym zespole

  • Otwartości na zmiany

Oferujemy

OFERUJEMY:


  • Stabilne zatrudnienie  w stale rozwijającej się firmie

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia

  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy

  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Pakiet PULS - prywatna opieka medyczna

  • Możliwość ubezpieczenia grupowego

  • Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)

  • PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia

  • Świadczenia okolicznościowe z ZFŚS

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12.10.2017

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt