Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Pracownik Biura / Doradca Serwisowy

CENTRUM MOTORYZACYJNE "AP-CAR"

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska


  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,

  • Dbanie o pozytywny wizerunek serwisu,

  • Kontakt telefoniczny i/lub mailowy z klientem,

  • Profesjonalna obsługa klienta w tym wyczerpujące odpowiadanie na zapytania klientów dotyczących usług oferowanych przez serwis,

  • Przyjmowanie samochodów do serwisu,

  • Umawianie pojazdów do naprawy, koordynowanie zakresu napraw i czasu realizacji,

  • Planowanie czasu pracy mechaników,

  • Wyceny napraw, uzgodnienie zakresu napraw z klientami,

  • Zamawianie części zamiennych niezbędnych do wykonania napraw,

  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,

  • Nadzór oraz bieżąca obsługa zleceń,

  • Współpraca z zespołem mechaników,

  • Kontrola czystości i stanu urządzeń i narzędzi oraz czystości na hali napraw,

  • Wystawianie zleceń, faktur i dokumentów wewnętrznych,

  • Koordynowanie dostaw części, przyjmowanie i wydawanie części,

  • Kontrola pobranych materiałów,

  • Rozliczanie pobranych części,

  • Wyjazdy po części i materiały (w razie potrzeby),

  • Nadzór nad materiałami eksploatacyjnymi,

  • Oględziny pojazdu, wstępna ocena,

  • Informowanie klienta o zaleceniach i wykonaniu kolejnych napraw,

  • Dbałość o jakość, wynik i czystość wykonywanych przeglądów i napraw,

  • Właściwy przebieg obsługi pojazdów od przyjęcia do wydania pojazdów,

  • Podstawowe czynności obsługowe (uzupełnienie płynów, oleju, żarówek, piór wycieraczek itp.),

  • Jazda próbna po naprawie, kontrola po wykonanej naprawie, wyprowadzanie i wydawanie samochodów,

Wymagania


  • wykształcenie min. średnie techniczne

  • minimum 3 letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej na podobnym stanowisku,

  • bardzo dobra znajomość mechaniki samochodowej popartą doświadczeniem praktycznym

  • umiejętność organizacji i optymalizacji pracy własnej i podległego zespołu,

  • zdolność szybkiego podejmowania decyzji i odporność na stres,

  • efektywne rozwiązywanie problemów,

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,

  • umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji,

  • sumienność, uczciwość i odpowiedzialność,

  • kreatywność i wytrwałość w dążeniu do celu,

  • wysoka kultura osobista, dbałość o prezencję,

  • obsługa komputera,

  • niekaralność,

  • prawo jazdy kat. B 

Oferujemy


  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,

  • atrakcyjne wynagrodzenie oparte na części stałej i premiowej,

  • interesującą i odpowiedzialną pracę,

  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,

  • możliwość stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,

  • pracę przy użyciu nowoczesnych narzędzi i technologii,

  • przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24.02.2017

Branża / kategoria:
Administracja biurowa, Motoryzacja, Serwis / Technika / Montaż, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt