Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. sprzedaży B2B

Telcon Sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Stanowisko w dziale handlowym dystrybutora akcesoriów do telefonii komórkowej.


 


Główne obowiązki:



  • sprzedaż produktów firmy do klientów B2B: Polska i UE,

  • realizacja planów sprzedażowych,

  • pozyskiwanie nowych klientów: Polska i UE,

  • budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy,

  • udział w planowaniu polityki cen oraz promocji ukierunkowanej dla dużych kontrahentów.

Wymagania



  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami,




  • znajomość podstaw technik sprzedaży i negocjacji,




  • obsługa programów komputerowych (edytory tekstu, obsługa sprzedażowa, internet),




  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie (dla obsługi eksportu).




Mile widziane:




  • znajomość dodatkowego języka obcego,




  • doświadczenie w sprzedaży hurtowej akcesoriów GSM,




  • znajomość produktów GSM, w tym rozeznanie w istniejących i nowo wprowadzanych telefonach na rynek.



Oferujemy



  • stałą pracę w zgranym zespole, na miejscu w biurze firmy w ramach umowy o pracę,




  • dostęp do szkoleń, rozwijania swoich umiejętności oraz ścieżkę rozwoju kariery,




  • wynagrodzenie wzbogacone o premie (uzależnione od wyników własnych i zespołu), poziom zarobków: 2500-5000 netto,




  • zniżki pracownicze na oferowane produkty,




  • ubezpieczenie grupowe,




  • możliwość przystąpienia do programów sportowych FitProfit/FitSport,




  • wyjazdy na targi polskie i zagraniczne,




  • imprezy integracyjne



Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15.12.2018

Branża / kategoria:
Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt