Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Zastępca Głównego Księgowego

Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o.

Pabianice

Aplikuj

Opis stanowiska

 


W naszej firmie będziesz mógł:


  • ściśle współpracować z głównym księgowym,

  • planować, koordynować, nadzorować i kontrolować pracę podległych pracowników,

  • nadzorować ewidencję księgową zgodnie z przepisami prawa,

  • nadzorować proces prawidłowego alokowania uzyskiwanych przychodów i ponoszonych kosztów do działalności opodatkowanej i zwolnionej z podatku dochodowego,

  • kalkulować podatek od osób prawnych, w tym rozliczać pomoc publiczną,

  • sporządzać deklaracje podatkowe oraz być odpowiedzialnym za ich prawidłowość i terminowość,

  • sporządzać roczne i okresowe sprawozdania finansowe oraz pakiety konsolidacyjne,

  • będziesz odpowiedzialny za znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości, podatków VAT i CIT oraz bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych,

  • mieć bieżący nadzór nad wprowadzaniem zmian w Spółce wynikających ze zmian przepisów,

  • przygotowywać analizy i raporty na potrzeby wewnętrzne firmy,

  • współuczestniczyć we wdrażaniu nowego zintegrowanego systemu informatycznego oraz dbać na bieżąco o wprowadzenie niezbędnych zmian programistycznych,

  • kontrolować dokumenty i akceptować je pod względem formalno-rachunkowym,

  • ponosić odpowiedzialność za proces płatności i autoryzacji przelewów bankowych,

  • tworzyć, wdrażać, aktualizować oraz optymalizować procedury związane z prawidłowym funkcjonowaniem obszaru księgowego,

  • współpracować z instytucjami zewnętrznymi.

Wymagania

Profil kandydata:


  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (ekonomia, księgowość, finanse),

  • minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku Zastępcy Głównego Księgowego w firmie produkcyjnej,

  • doświadczenie w rozliczaniu pomocy publicznej (SSE),

  • doświadczenie w konsolidacji Spółek i przygotowaniu pakietów sprawozdawczych,

  • bardzo dobra znajomość polskiej ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,

  • doświadczenie we wdrażaniu systemu klasy ERP,

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,

  • znajomość języka angielskiego – w stopniu komunikatywnym,

  • doświadczenie w budowaniu i kierowaniu zespołem,

  • bardzo dobra organizacja pracy,

  • orientacja na procesy, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz logicznego myślenia,

  • samodzielność, odpowiedzialność, sumienność oraz pro-aktywność w działaniu,


Dodatkowym autem będzie:


  • znajomość przepisów podatkowych dotyczących cen transferowych,

  • doświadczenie w zakresie rozliczania działalności zagranicznych, współpracy z zagranicznymi biurami, rachunkowymi i doradcami podatkowymi w obszarze działalności zagranicznych.

Oferujemy

Oferujemy:


  • umowę o pracę,

  • stałe godziny pracy,

  • opiekę medyczną,

  • kartę sportową,

  • świadczenia ZFŚS,

  • pracę w gronie ludzi z pasją,

  • przyjazną atmosferę pracy.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28.03.2019

Branża / kategoria:
Kadra zarządzająca, Księgowość / Audyt / Podatki

Kontakt