Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista Service Desk z j. obcym (m/k)

CPL JOBS Sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska


  • Wsparcie techniczne w zakresie urządzeń mobilnych, aplikacji biznesowych, biurowych;

  • Pierwszy punkt kontaktu za pośrednictwem telefonu, czatu, poczty elektronicznej;

  • Przekazywanie zadań wyższych linii wsparcia technicznej;

  • Rejestrowanie i odpowiadania na czas na zgłoszone awarie;

  • Przyjmowanie, koordynacja i monitorowanie zgłoszeń.

Wymagania


  • Bardzo dobra/dobra znajomość jednego z języków (B2/C1): angielski, niemiecki, francuski, niderlandzki, fiński, czeski, słowacki, duński, szwedzki, norweski;

  • (Możliwość pracy na stanowisku Juniorskim bez wcześniejszego doświadczenia w obszarze IT, dla osób z doświadczeniem (0,5 – 1 rok doświadczenia) - możliwość pracy na stanowisku Specjalisty 1 – 2 linii wsparcia IT);

  • Podstawowa wiedza techniczna dla osób, które mają już doświadczenie IT. Na stanowisku juniorskim – wiedza nie jest wymagana, ale mile widziana jest chęć rozwoju w IT.

Oferujemy


  • Praca w międzynarodowym środowisku z wykorzystaniem języków obcych;

  • Benefity pozapłacowe w postaci karty multisport i karty lunchowej;

  • Prywatna opieka medyczna;

  • Ubezpiecznie na życie;

  • Szkolenia, dzięki którym można zdobyć nowe umiejętności IT;

  • Kursy językowe w siedzibie firmy;

  • Możliwość pakietu relokacyjnego ustalana indywidualnie.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05.12.2018

Branża / kategoria:
Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt