Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Informatyk ds. Wsparcia Użytkowników

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Stryków

Aplikuj

Opis stanowiska

Jeżeli:


  • Posiadasz minimum średnie wykształcenie (preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe)

  • Bardzo dobrze znasz system operacyjny Windows

  • Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office 365

  • Posiadasz ogólną znajomość systemu operacyjnego Linux

  • Znasz komunikatywnie język angielski – warunek konieczny

  • Masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (współpraca i efektywna komunikacja)

  • Jesteś nastawiony pro-kliencko - mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta

  • Jesteś mobilny i posiadasz czynne prawo jazdy kat B (wsparcie kilku sklepów)

Wymagania

Będziesz odpowiedzialny za:


  • Wspieranie użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów w przyporządkowanych jednostkach firmy

  • Monitorowanie stanu systemów

  • Wsparcie realizacji projektów informatycznych

  • Dobrą komunikację z użytkownikami

Oferujemy

Oferujemy Ci:


  • Od samego początku zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w międzynarodowej firmie, w zespole profesjonalistów i pasjonatów

  • Szerokie możliwości rozwoju poprzez np. szkolenia czy udział w licznych projektach ogólnofirmowych

  • Opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalne (ubezpieczenie na życie, akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa, karta Multisport)

  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15.09.2017

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja, Informatyka / Programowanie, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt