Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Młodszy/Starszy Specjalista ds. Obsługi Roszczeń

Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Wymiar etatu: 1 etat

 

Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.

 

 


Główne zadania na stanowisku:


  • Prowadzenie postępowań związanych z roszczeniami o ustanowienie służebności przesyłu lub z roszczeniami z tytułu bezumownego korzystania z cudzego gruntu związku z lokalizacją urządzeń infrastruktury technicznej.

  • Prowadzenie postępowań związanych z roszczeniami o likwidację na nieruchomościach osób trzecich urządzeń infrastruktury technicznej.

  • Prowadzenie postępowań związanych z zasiedzeniem służebności gruntowej odpowiadającej treścią służebności przesyłu oraz zasiedzeniem służebności przesyłu w związku z lokalizacją urządzeń infrastruktury technicznej.

  • Ustalanie stanu prawnego nieruchomości.

  • Podejmowanie działań związanych z pozyskaniem dokumentacji dotyczącej lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej.

  • Wsparcie Zespołu Prawnego w zakresie obsługi postępowań sądowych związanych ze zgłoszonymi do Biura Obsługi Roszczeń roszczeniami, w szczególności poprzez: przygotowywanie pism procesowych w prowadzonych postępowaniach sądowych oraz reprezentowanie Spółki w postępowaniach sądowych na podstawie upoważnienia / substytucji udzielonej przez Radcę Prawnego Spółki lub pełnomocnictwa Zarządu Spółki.

  • Przygotowywanie projektów umów w ramach pracy Biura, w tym określających warunki ustanowienia służebności przesyłu, a po ich zawarciu przez strony, przygotowywanie dokumentów do aktów notarialnych obejmujących umowy ostateczne.

  • Analiza ryzyka finansowego w zakresie wysokości wynagrodzeń za ustanawianie służebności przesyłu oraz za bezumowne korzystanie z nieruchomości, jak i odszkodowań za zmniejszenie wartości nieruchomości w oparciu o metodologię wykorzystywaną przy sporządzaniu operatów szacunkowych.

Wymagania

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:


  • Posiadanie wyższego wykształcenia prawniczego.

  • Doświadczenie: co najmniej 2 lata stażu pracy w zawodzie zgodnym z posiadanym wykształceniem.

  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustaw oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw: kodeks cywilny, o księgach wieczystych i hipotece, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne.

  • Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (w tym kodeksu postępowania administracyjnego).


Wymagania dodatkowe (pożądane):


  • Doświadczenie: w regulacji stanów prawnych nieruchomości oraz prawnej regulacji lokalizacji urządzeń przesyłowych, w prowadzeniu negocjacji.

  • Umiejętność: sporządzania bądź analizy operatów szacunkowych / czytania map geodezyjnych / ustalania stanów prawnych nieruchomości.

  • Uprawnienia: aplikanta radcowskiego / radcy prawnego.

  • Podyplomowe studia z zakresu wyceny nieruchomości.

  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

Oferujemy:


  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym),

  • System premiowy,

  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,

  • Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku);

  • Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:


  • Życiorys i list motywacyjny,

  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji,

  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14.09.2017

Branża / kategoria:
Finanse / Bankowość, Księgowość / Audyt / Podatki, Nieruchomości, Prawo

Kontakt