Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. Zespołu Service Desk IT

PKO Bank Polski

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

 


Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:



  • przyjmowaniu oraz rejestrowaniu telefonicznych zgłoszeń (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT)

  • zdalnej pomocy w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego

  • współpracy z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika

  • zgłaszaniu wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach IT 


Oczekujemy od Ciebie:



  • wykształcenia średniego lub wyższego preferowany kierunek informatyka

  • zdolności analitycznych, wiedzy technicznej

  • łatwości nawiązywania kontaktów, zdolności organizacyjnych i odporności na sytuacje stresowe

  • umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej, silnej motywacji w dążeniu do wyznaczonych celów

  • zaangażowania w pracę, wysokiej kultury osobistej


Oferujemy:



  • stabilność zatrudnienia- umowę o pracę

  • kontakt z najnowocześniejszymi technologiami

  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny

  • profesjonalny system szkoleń

  • doskonałą atmosferę pracy w profesjonalnym i ambitnym zespole

Oferujemy

pko, bank, bp

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01.09.2018

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja

Kontakt