Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Pracownik ds. obsługi klienta

TOI TOI Polska Sp. z o. o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Wymagania:


  • wykształcenie min. średnie

  • umiejętności interpersonalne: komunikatywność, łatwość formułowania i wyrażania myśli

  • umiejętność budowania długofalowej relacji z klientem

  • dyspozycyjność, odpowiedzialność i motywacja do pracy

  • umiejętność pracy w zespole

  • dobra organizacja czasu pracy oraz systematyczność

  • praktyczna znajomość pakietu MS Office

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

  • mile widziane zdolności negocjacyjne

Wymagania

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:


  • telefoniczną i mailową obsługę klienta wg obowiązujących standardów

  • pozyskiwanie i realizację zgłaszanych przez klientów i partnerów zleceń zgodnie z wewnętrznymi procedurami

  • realizację planów sprzedażowych

  • współpracę z przedstawicielami handlowymi i Działem Sprzedaży

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Oferujemy

Oferujemy:


  • umowę o pracę

  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy

  • zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej

  • system szkoleń

  • dofinansowany pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna LuxMed, karta MultiSport)

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

  • przyjazną atmosferę pracy

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14.02.2019

Branża / kategoria:
Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt