Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Telefoniczny Doradca Serwisu

Jaszpol Sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

 


 


Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:


  • koordynacja oraz obsługa telefonicznych połączeń przychodzących i wychodzących wszystkich działów firmy;

  • telefoniczna obsługa klientów w tym sprzedaż usług serwisowych (m.in. telefoniczne umawianie wizyt klientów, zarządzanie kalendarzem serwisowym);

  • przygotowywanie raportów i zestawień;

  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i budowanie pozytywnych relacji z klientami.

Wymagania

Oczekujemy:


  • duże zaangażowanie oraz motywacja w osiąganiu celów;

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;

  • uczciwość, sumienność, wysoka kultura osobista;

  • umiejętność pracy w zespole;

  • wykształcenie średnie;

  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;

  • znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem;

  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;

  • inicjatywa w działaniu, operatywność i skuteczność działania.

Oferujemy

Oferujemy:


  • umowa o pracę na pełen etat;

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • możliwość stałego rozwoju zawodowego (również podczas szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych);

  • motywacyjny system wynagradzania.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11.05.2017

Branża / kategoria:
Motoryzacja, Serwis / Technika / Montaż, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt