Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Samodzielny/a księgowy/a

Elserwis

Rzgów

Aplikuj

Jesteśmy firmą działającą na rynku usług elektroinstalacyjnych. W obszar działania zaliczyć możemy kompleksowe realizacje w obiektach przemysłowych, użyteczności publicznej oraz energetyce zawodowej.

Ponadto w budynkach jedno, jak i wielo-mieszkaniowych proponując odbiorcom innowacyjne, inteligentne rozwiązania, poprawiające funkcjonalność podczas codziennego użytkowania.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Samodzielny/a księgowy/a w firmie budowlanej o profilu elektrotechnicznym

 

Zadania:

  • Przygotowanie dokumentów księgowych dla zewnętrznego biura rachunkowego,
  • Prowadzenie księgowości KPiR oraz przygotowywanie firmy do pełnej księgowości
  • Kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, urzędami, bankami
  • Odpowiedzialność za dokumentację księgową, jej przechowywanie i archiwizację
  • Monitorowanie oraz analiza kosztów
  • Sprawozdawczość do GUS

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe
  • Doświadczenie min. 2 lata jako samodzielny specjalista,
  • Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i podatkowej
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programu księgowego „SYMFONIA”
  • Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa w działaniu
  • Mile widziana znajomość Prawa Zamówień Publicznych
  • Zdolności interpersonalne oraz proaktywne nastawienie do pracy
  • Umiejętność oraz chęć pracy w grupie
  • Elastyczność oraz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach niejasnych oraz w okresie zmian
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Doświadczenie we wprowadzaniu zmian będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętności negocjacyjne

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze ½ etatu (w zastępstwie)
  • Interesująca praca w młodym, prężnym i wysoce kompetentnym zespole
  • Wspólny rozwój w dynamicznej firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe

Informacje dodatkowe

Wymiar etatu:
Pełny etat

Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony

Min. doświadczenie:
2 lata

Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe

Branża / kategoria:
Administracja biurowa

Kontakt