Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. service desk

Centralny Ośrodek Informatyki

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska



Jeśli właśnie szukasz pracy, masz chęci do działania i  zapał do pracy, chcesz podjąć się nowego wyzwania- dołącz do naszego zespołu!



Wymagania

Wymagania


  • Wykształcenie: minimum średnie,

  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej (w zakresie pn-pt 7:00 – 19:00 oraz sb 8:00 – 16:00),

  • Doświadczenie w pracy Service Desk / Help Desk / Call Center,

  • Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon, udzielania porad, wykonywania diagnoz,

  • Znajomość systemów Microsoft Windows oraz pakietu Microsoft Office w stopniu zaawansowanym,

  • Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole,

  • Umiejętność pracy pod wpływem stresu oraz presji czasu,

  • Niekaralność.


Zakres obowiązków


  • Odbieranie zgłoszeń, rejestrowanie incydentów w aplikacji ITSM Atmosfera,

  • Obsługa i realizacja zgłoszeń w systemie zmianowym pracy,

  • Bieżąca analiza danych zawartych w incydentach,

  • Udzielanie wsparcia funkcjonalnego (odpowiadanie na pytania użytkowników systemu dotyczące sposobów jego obsługi),

  • Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy zespołami tworzącymi II i III Linię Wsparcia, monitorowanie czasu obsługi, a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób,

  • Branie udziału w szkoleniach organizowanych przez COI.


 

Oferujemy

Oferujemy


  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wczasy pod gruszą,

  • Rozpoczęcie zatrudnienia: 02.11.2017r.,

  • Uczestnictwo w ciekawym projekcie informatycznym,

  • Bardzo dobrą atmosferę pracy.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17.11.2017

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt