Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta

HR Support

Kutno Piotrków Trybunalski Sieradz Tomaszów Mazowiecki Łódź

Aplikuj

Wymagania

Wymagania względem kandydata:


  • wykształcenie techniczne: preferowane kierunki elektronika lub informatyka (magister lub inżynier),

  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe,

  • gotowość do podróży służbowych,

  • zaawansowana znajomość języka angielskiego wymóg konieczny (znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie,

  • dodatkowym atutem),

  • dobra znajomość pakietu MS Office,

  • znajomość systemów zdalnego sterowania i administrowania (Remote Control Software),

  • umiejętność prowadzenia szkoleń wdrożeniowych,

  • zdolność analitycznego myślenia przy rozwiązywaniu problemów w złożonych systemach sieciowych,

  • zorientowanie na klienta, umiejętność pracy w grupie, samodzielność, inicjatywa,

  • sprawna komunikacja ustna i pisemna z klientami i usługodawcami.


Zakres obowiązków:


  • wsparcie techniczne klientów (również międzynarodowych) przy instalacji i rozwiązywaniu problemów systemów zarządzania parkingiem telefoniczne i na miejscu,

  • przeprowadzanie testów urządzeń( przygotowanie, przeprowadzenie i dokumentacja wyników),

  • prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla klientów,

  • realizacja zleceń klientów przy pomocy firmowego systemu obsługi zgłoszeń.


Firma oferuje:


  • ciekawą i urozmaiconą pracę w międzynarodowym środowisku,

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz umowy,

  • samodzielne stanowisko pracy,

  • liczne i międzynarodowe szkolenia wdrażające oraz uzupełniające wiedzę i doświadczenie.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19.07.2017

Branża / kategoria:
Energetyka / Elektronika, Informatyka / Administracja, Inżynieria / Projektowanie

Kontakt