Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Starszy Administrator Systemów

Orange Polska S.A.

Łódź Ul. Chóralna 2

Aplikuj

Opis stanowiska


  • Świadczenie usług profesjonalnych w zakresie utrzymania systemów Contact Center

  • Zapewnienie dostępności systemów Contact Center poprzez działania prewencyjne zapobiegające występowaniu awarii

  • Obsługa awarii i incydentów w środowiskach Contact Center

  • Realizacja prac wdrożeniowych polegających na instalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania w ramach istniejących i dla nowych systemów Contact Center wewnątrz Grupy Orange i rozwiązań komercyjnych

Wymagania


  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku administratora systemów Contact Center

  • Znasz podstawowe zagadnienia dotyczące transmisji danych głosowych w sieciach IP, TDM (protokoły, urządzenia)

  • Posiadasz umiejętność administracji systemów operacyjnych Linux, Windows – mile widziane

  • Znasz rozwiązania Genesys, Avaya, Nice, Alcatel – dodatkowy atut

  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

  • Masz wykształcenie wyższe techniczne

Oferujemy


  • Prywatną opiekę medyczną

  • Kartę sportową bez limitów

  • Pracowniczy program emerytalny

  • Przestrzeń do inicjatywy

  • Pracę z inspirującymi i ciekawymi ludźmi

  • Realne wyzwania na co dzień

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20.02.2019

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja, Telekomunikacja

Kontakt