Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Administrator ds. Sprzedaży z językiem czeskim

Grafton Recruitment

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy obecnie osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Administratora ds. Sprzedaży z językiem czeskim.

Miejsce pracy: Łódź

Zadania:
  • Wsparcie procesu sprzedażowego dla klientów w regionach Czech, Słowacji i Węgier;
  • Kontakt z Dyrektorem Sprzedaży: bieżące wsparcie i raportowanie;
  • Kontakt z podległymi klientami i udzielanie odpowiedzi na pytania;
  • Planowanie zapotrzebowania dla klientów;
  • Przygotowywanie prezentacji dla klientów;
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w pracy obsłudze klienta;
  • Dobra znajomość języka angielskiego – min. B1;
  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego – min. B2;
  • Dobra znajomość programu Excel;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Sumienność.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pakiet atrakcyjnych benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, karta lunchowa i inne);
  • Pakiet relokacyjny dla osób z zza granicy;
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01.11.2017

Branża / kategoria:
Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt