Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Pracownik wsparcia technicznego IT (Help Desk)

BUSINESS SUPPORT SOLUTION SA

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:


  • Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z systemami informatycznymi

  • Świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników firmy

  • Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów informatycznych przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur

  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania

  • Tworzenie dokumentacji

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:


  • Wykształcenia minimum średniego lub wyższego technicznego.

  • Praktycznej znajomości systemów Windows.

  • Podstawowej znajomości języka SQL.

  • Umiejętności pracy w stresie i samodzielnego rozwiązywania problemów.

  • Wysokiej kultury osobistej, zorientowania na obsługę klienta i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.


 Dodatkowym atutem będzie:


  • Wiedza na tematy związane z rachunkowością finansową

Oferujemy

Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie  w stale rozwijającej się firmie

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia

  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy

  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Pakiet PULS - prywatna opieka medyczna

  • Możliwość ubezpieczenia grupowego

  • Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)

  • PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia

  • Świadczenia okolicznościowe z ZFŚS

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27.07.2017

Branża / kategoria:
Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

Kontakt