Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Bank Pekao SA

Pabianice

Aplikuj

Opis stanowiska

Zadania:



  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym

  • Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami

  • Bezpośrednia obsługa gotówkowa i bezgotówkowa Klientów Banku

  • Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank

  • Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank

Wymagania

Oczekiwania:



  • Wykształcenie wyższe minimum licencjat (preferowane kierunki ekonomia, bankowość, finanse) lub ostatnie lata studiów

  • Minimum 1 rok doświadczenia w aktywnej sprzedaży bezpośredniej lub pośredniej produktów (preferowane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych i finansowych)

  • Ukończony kurs rozpoznawania znaków pieniężnych

  • Udokumentowana sprzedaż lub obsługa produktów inwestycyjnych (min. 6 miesięcy) będzie dodatkowym atutem.

  • Znajomość i umiejętne stosowanie technik sprzedaży

  • Umiejętność budowania relacji i otwartość na potrzeby Klientów

  • Entuzjazm, energia i zaangażowanie we wdrażaniu nowych technologii i innowacyjności 

  • Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie.

  • Chęć rozwoju i doskonalenia zawodowego

Oferujemy

Korzyści:



  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce

  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy

  • System szkoleń i programów rozwojowych.

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny pakiet benefitów

  • Praca w organizacji wyznającej  zasadę Work-Life Balance

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08.03.2019

Branża / kategoria:
Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt